środa, 16 października 2013

Pałac w Krokowej.











4 komentarze:

  1. Witam,
    Natknęłam się na Pana blog przez przypadek szukając informacji o zamku w Krokowej, bardzo spodobały mi się Pana zdjęcia właśnie Zamku w Krokowej. Nie byłbym sobą, gdybym nie zaproponował Panu wzięcia udziału w konkursie fotograficznym organizowanym przez Zamek w Krokowej http://zamekkrokowa.pl/muzeum/wydarzenia-sezonu-2014/konkurs-fotograficzny/
    Mam nadzieję, że mój komentarz nie jest zbyt nachalny, ale zdjęcia są po prostu cudowne. Jeżeli w czymś Pana uraziłem to przepraszam i proszę nic sobie nie robić z mojej wypowiedzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Krokowej w tak pięknej odsłonie jeszcze nie widziałam! Zdjęcia są zachwycające. Samo miejsce urzeka swoją atmosferą niezwykłości, tajemniczości, pobudza wyobraźnię - tu nasze ślady krzyżują się ze śladami królów, arystokratów filozofów i artystów, ludzi którzy mieszkali lub gościli w tym miejscu wieki temu. Swoimi zdjęciami zaczarował Pan je jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń